dimarts, 8 de desembre del 2009

ELS DEBATS

Per fi ja han començat els debats que tothom esperava! Els debats es componen de grups de deu persones i han d'escollir un tema, a partir d'aquí cinc del grup han d'estar a favor d'aquest tema i cinc del grup han d'estar en contre d'aquest.
Ami em va tocar fer-lo el primer dia i el meu grup estava format per 10 persones justes, la Bianca, La Estefania,la Gemma, la Audrey i jo estavem a favor del tema de que fesin les escoles diferenciades, és a dir, o nomes de nens o només de nenes.I l'altre grup es componia per la Judit Espejo, la Vanessa Hernandez, la Marta i la Vanessa i elles estaven en contra. Ens vam vestir unes de color negre i unes altres de color blanc amb relació a que són color oposats. La meva opinió és que ho vam fer bé, ja que estavem amb ordre, primer sortien les k presentaven el tema, després una de cada grup que defensava la seva opinió, després les preguntes i tot seguit les conclusions. Estavem força nerviosos però jo crec que ens va anar bé. Pel que fa al temps només va haver-hi una persona que es va accedir, però cap incidència més.
Els següents dies que n'estem fent més faig comparacions dels debats que veig amb el nostre. Pode ens alguns no estan molt organitzats, alguns altres llegeixen molt dels folis que tenen a mà, però en general crec que els estem portant bastant bé. Jo crec que una de les coses que més m'han agradat dels debats i que nosaltres vam fer és un power per ajudar una mica més amb cites o notícies que havien sortit perquè estigues més argumentat. També un dels aspectes que crec important és que no es notes gaire que està tot preparat, és a dir, és un debat, les opinions s'han d'improvitzar. Espero que els que encara han d'expossar els i vagi molt bé!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada