diumenge, 27 de desembre del 2009

EXPOSICIONS DE TERRITORI

Aquets últims dies de COED i GITIC hem estat fent exposicions de territori. Consisteixen en que amb grups de dues persones triem un tema i l'expossem als altres companys amb un temps màxim de sis minuts.
La classe la dividim en dos grups, hi ha el grup A i el grup B. Jo era del grup B.
Jo vaig expossar amb la Gemma Badal l'últim dia i vam fer l'exposició de Gironella, el poble on aquesta noia viu. Vam escollir aquest tema perquè vam creure que seria bo expossar-lo ja que és un lloc que no es coneix gaire i encara que sigui un poble petit, té molt de si.
Al veure les altres exposicions i la meva puc fer algunes comparacions i veure aspectes tant de positius com de negatius.
Quan anavem a veure les exposicions tots nosaltres portàvem un paper on sortia tots els noms de les persones que espossaven i hi havien dos columnes, hi haviem d'apuntar a cada una d'elles els aspectes positius o negatius de cadascún d'aquests nois o noies que feien l'exposició.
Tant d'speces positius com de negatius vaig poder veure que a bastanta gent els i va faltar temps ja que al cap i a la fi 6 minuts son molt pocs i a la majoria els i va faltar temps per poder fer tota l'exposició, vaig poder comprovar que la majoria de gentdiu molts barvarismes. Això si, en quant a les exposicions i van haver-hi moltes i de moltes varietats! En quant a nosaltres crec que no ens va sortir del tot malament ja que pensava que com sempre els nervis em trairien i al final no, vaig fer la exposició com vaig poder i amb la intenció de no fer-la ràpid i poder fer-la amb calma. Crec que ens va sortir millor del que imaginavem, però igual que com he dit abans, ens va faltar una mica de temps ja que al final voliem passar uns videos i sen's va bloquejar l'ordinador tot i que al principi vam mirar que els videos funcionessin.
En conclusió, estic satisfeta de la nostra exposició però com sempre, es podia haver fet millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada