dilluns, 28 de desembre del 2009

INTERVENCIÓ DE SÍNTESI

Per fi!! després d'haver estat dies, mesos i setmanes treballant en el bloc crec que ja puc dir que ja l'he acabat!! Sembla mentida que ja pugi dir això.
Encara recordo el primer dia que el Xavier Àvila ens va dir a classe que ens hauríem de crear un bloc. Aquell dia al sentir que havíem de fer un bloc no vaig saber que era ni com funcionava ni res.
El Xavier ens va donar la pàgina de: www.blogger.com i ens va dir que cadascú de nosaltres es crees un blog, ja que és de forma gratuïta poden així realitzar activitats de GITIC.
Havíem de crear-nos una conta i una contrasenya que seria la que ens deixaria entra a nosaltres mateixos al nostre bloc. El Xavier també va fer en el blink dos llistes dels blocs dividits en grup A o grup B així nosaltres podriem veure els altres blocs podent així ajudar-nos si teniem algun dubte o alguna dificultat.
La primera intervenció que vam haver de realitzar va ser una en que havíem d'explicar com ens veiem nosaltres davant de les tecnologies i tot el que recordàvem de quan erem petits en quant a coses relacionades amb la tecnologia.
Els objectius que s'havien d'assolir en aquest bloc era que al llarg del curs, després d'haver realitzat a classe teoria o alguna pràctica, haviem de fer una entrada en el bloc per parlar del que s'havia tractat a classe poguent així fer que els conceptes o temes que tractessin en aquesta entrada ens quedessin m´s clars ja que les entrades han de ser personals.
Apart de que la intenció del bloc és assolir un número mínim d'entrades, el que s'intenta és que l'alumnat sigui constant, és a dir, que es tinguin les entrades realitzades amb les classes establertes, que es vegi que darrere de tot aquests textos hi ha hagut un esforç i un treball realitzat, etc..
Com a conclusió podria dir que fer aquest bloc m'ha ajudat bastant en quant al tema de que si a classe s'explica algo que no s'enten després al realitzar l'entrada al blog s'acavaba d'entrendre més, ja que el que es proposa és fer una entrada personal. També he de dir que el bloc era de l'assignatura de GITIC I DE COED, per tant hi han entrades de les dues. Jo no s'havia que en un bloc es podien arribar a fer tantes coses. Un dels avantatges que té és que tothom et pot mirar les teves publicacions, podent així deixar algun comentari per saber si estas d'acord o en desacord. En quant al meu procés per el bloc, crec que he intentat estar constant, però també s'ha de dir que sempre hi han coses que no surten i es deixen per l'últim moment per poder fer-les bé i amb calma, però tot i això he intentat portar-ho tot al dia.
En general, crec que les que estan millors de publicacions són les últmes ja que poder ja tenia més experiència i ja savia més com anava el bloc. Destaco una de les classes que més em va agradar de GITIC, la que vam realitzar a classe que el Xavier ens va ensneyar uns jocs per poder jugar, aquells jocs em van agradar moltíssim i em vaig divertir molt.
En fi, aquí deixo el meu últim escrit del meu BLOC, podent així fer oficialment el tencament i despedirme. ADÈÈUUUU!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada